By Any Name (2017)

Verenigd Koninkrijk
Actie

geregisseerd door Euros Jones-Evans
met Cengiz Dervis, Samira Mohamed Ali en Dan Richardson

Een met bloed besmeurde man met geheugenverlies wordt aangehouden terwijl hij door het bos rent. Dokter Elizabeth Santer wordt toegewezen als zijn psychiater en zij helpt hem met het terugkrijgen van zijn geheugen. Hij kan zich alleen nog dingen herinneren over Wales en beschikt over specialistische, militaire vaardigheden. Zowel hij als Elizabeth moeten vluchten, wanneer het leger besluit dat de mysterieuze vreemdeling een gevaar vormt en koste wat het kost gestopt moet worden.

TEASER