Carole King: Natural Woman (2016)

1 stem

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Documentaire / Biografie

geregisseerd door George Scott
met Carole King, Eugenia Klein en Sidney N. Klein

Carole King is een van de meest succesvolle muzikanten van haar generatie, met jaren 60-hits als 'Take Good Care of My Baby' en 'Will You (Still) Love Me Tomorrow'. Tot op vandaag zijn meer dan 400 van haar nummers opgenomen door meer dan 1000 artiesten. Ook als soloartieste had ze succes met nummers als 'It's Too Late' en 'You've Got a Friend'. Deze documentaire volgt het leven en de carrière van Carole King, van haar jeugd in Brooklyn en het succes als helft van het songschrijversduo met haar man Gerry Goffin, de Broadwaymusical over haar leven tot haar engagement als milieuactivist.