Boyzhetken. Vsyo Iz-za Neyo (2018)

Alternatieve titels: Boyzhetken. Everything Because of Her | Boyzhetken. She's All That | Бойжеткен. Всё из-за неё

Kazachstan

geregisseerd door Abdel Fiftibayev
met Erbolat Erzhanov, Aliya Nauryzbayeva en Alexander Galayev

Anelya woont en studeert in het buitenland. Alleen in de zomervakantie keert ze weer terug naar haar geboorteplaats. Eigenlijk wil ze dit niet, want alles daar lijkt haar dom en saai. Dit verandert als ze de straatmuzikant Dan leert kennen.