Baazaar (2018)

India
Misdaad / Drama

geregisseerd door Gauravv K. Chawla
met Aseem Arora, Saif Ali Khan en Chitrangda Singh

Een naïeve nieuwkomer komt te werken bij zijn idool, een keiharde aandelenmagnaat in Mumbai met dubieuze handelspraktijken. Al snel ontdekt hij de lelijke kant van ambitie. Hij verkocht zijn ziel aan deze duivel. De risico's zijn groot. De beloning nog groter. Maar dit kan rampzalig aflopen...

avatar van tn2543
Goede verhaallijn en ook sterk acteerwerk van Saif Ali Khan.