Imaginary Order (2019)

Alternatieve titel: Blush

geregisseerd door Debra Eisenstadt
met Wendi McLendon-Covey, Christine Woods en Max Burkholder

Cathy heeft duidelijk betere tijden gekend. Ze is bezorgd over een mogelijke affaire van haar man en over haar dertienjarige dochter die steeds meer van haar vervreemd lijkt te raken. In een wanhopige poging enige controle over en structuur in haar leven te krijgen trekt ze zich terug in het huis van haar zus waar ze op diens kat let en de buren bespioneert. Steeds meer raakt Cathy betrokken bij de levens van de ouders en hun zoon.