• 8.668.081 stemmen

Genre: Komedie / Avontuur

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Eva M.C. Zanen

Met onder meer: Layla Zara Seme, Hanneke Scholten en Gürkan Küçüksentürk

IMDb beoordeling: 7,0 (60)

Oorspronkelijke taal: Nederlands

• NPO Start Bekijk via NPO Start
  • NLZIET Bekijk via NLZIET
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Bears Love Me!

Een familie is gewend aan hun dagelijkse routine en ingesleten patronen. Als ze met een camper op vakantie naar Amerika gaan, krijgt het hele gezin enorm last van spanning en stress. De vakantie is niet zo romantisch als gehoopt en de hele familie is genoodzaakt een nieuwe rol aan te nemen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van jippie2010

jippie2010

Beetje een slap scenario.

Het meisje speelt misschien nog wel het meest overtuigend,

en dat maakt dat de film nog redelijk het aangluren waard is.

Maar het mist in de breedte de kwaliteit. Jammer! *2.0

avatar van rondh

rondh

• 1997 stemmen

Leuke jeugd/familiefilm. Roadmovie voor kleintjes. Acteerwerk is best ok, goed camerawerk. Ik als volwassene heb me wat vermaakt. Het verhaal is simpel, en dat is meteen de kracht van deze film.

3.5 sterren

avatar van Baboesjka

Baboesjka

Erg leuk verhaal, mooi helder en kleurrijk in beeld gebracht en het acteerwerk vind ik goed en bijpassend. Ook als volwassene vond ik het vermakelijk van begin tot eind. 3,5*