Bears Love Me! (2019)

Nederland
Komedie / Avontuur

geregisseerd door Eva M.C. Zanen
met Layla Zara Seme, Serena Bank en Kiki Wartena

Een familie is gewend aan hun dagelijkse routine en ingesleten patronen. Als ze met een camper op vakantie naar Amerika gaan, krijgt het hele gezin enorm last van spanning en stress. De vakantie is niet zo romantisch als gehoopt en de hele familie is genoodzaakt een nieuwe rol aan te nemen.

avatar van jippie2010
Beetje een slap scenario.
Het meisje speelt misschien nog wel het meest overtuigend,
en dat maakt dat de film nog redelijk het aangluren waard is.
Maar het mist in de breedte de kwaliteit. Jammer! *2.0

avatar van rondh
Leuke jeugd/familiefilm. Roadmovie voor kleintjes. Acteerwerk is best ok, goed camerawerk. Ik als volwassene heb me wat vermaakt. Het verhaal is simpel, en dat is meteen de kracht van deze film.
3.5 sterren

avatar van Baboesjka
Erg leuk verhaal, mooi helder en kleurrijk in beeld gebracht en het acteerwerk vind ik goed en bijpassend. Ook als volwassene vond ik het vermakelijk van begin tot eind. 3,5*