Ek Ladki Ko Dekha Toh Aisa Laga (2019)

India
Komedie / Drama

geregisseerd door Shelly Chopra Dhar
met Sonam Kapoor, Anil Kapoor en Juhi Chawla

De film vertelt het verhaal van Sweety. Sommige liefdesverhalen zijn niet eenvoudig. Sweety heeft te maken met haar overenthousiaste familie die haar wil laten trouwen, een jonge schrijver die helemaal gek op haar is en een geheim dat ze bij zich draagt dat alles kapot kan maken en de waarheid dat zij niet zal worden geaccepteerd door de familie en de maatschappij. Het oplossen van deze problemen blijkt hilarisch, ontroerend en levensveranderend.