Dug Up (2013)

Komedie / Horror

geregisseerd door Dustin Rikert
met Paul McCarthy-Boyington, William Shockley en Greg Travis

Wanneer Trevor Chesney ontdekt dat de plaatselijke beheerder van de begraafplaats is overleden, raakt hij ervan overtuigd dat er 1 miljoen dollar aan goud begraven ligt op het kerkhof. Hij roept zijn vriendin Chelsea Layne en zijn zus Amber Chesney erbij om hem te helpen de buit te vinden. De drie onthullen in plaats daarvan een oude vloek en er ontstaat een gevecht voor hun leven met de levende doden. Dan duikt er een mysterieuze einzelgänger, ZZ West, in de stad op om sheriff Bobby Ray Yates en de groep te helpen het kwaad te verdrijven.