A Era dos Campeões (2011)

Alternatieve titel: 3 Champions

Brazilië
Documentaire / Biografie

geregisseerd door Marcos Bernstein en Cesario de Mello Franco
met Emerson Fittipaldi, Nelson Piquet en Ayrton Senna

Een intieme blik op de geschiedenis van Braziliaanse autocoureurs uit de jaren 70 tot de jaren 90, een tijdperk waarin Brazilië de Formule 1-races domineerde. Centraal staan Fittipaldi, Piquet en Senna en alles wordt gezien vanuit hun standpunt. Maar ook de coureurs die de top van het beroep niet hebben bereikt en de vele helpers achter de schermen worden niet vergeten.