The Wrong Patient (2018)

Canada
Thriller

geregisseerd door David I. Strasser
met Sunny Mabrey, Lindsay Maxwell en Peter Benson

Katie Jones heeft het goed voor elkaar: ze heeft een lieve man, twee leuke kinderen en verdient haar brood als plastisch chirurg. Op een dag krijgt ze Liz als patiënt, een vrouw die ze nog van vroeger kent. Liz is echter geobsedeerd door haar uiterlijk en vindt Katie de perfecte vrouw. Ze wil er net zo uitzien als Katie en heeft er alles voor over om dat voor elkaar te krijgen.