The Wrong Teacher (2018)

Alternatieve titel: The Wrong Teacher: Back to School

Drama / Thriller

geregisseerd door David DeCoteau
met Vivica A. Fox, Jessica Morris en Dominique Swain

Charlotte Hansen is lerares en schrijfster. Op een dag heeft ze een onenightstand met de jongeman Chris Williams. Charlotte schrikt wanneer ze tot de ontdekking komt dat Chris pas achttien jaar is en dat hij een nieuwe leerling is op de school waar ze lesgeeft. Na een tijdje wil Charlotte een einde maken aan de affaire, maar Chris laat zich niet zomaar aan de kant zetten.