Mob Town (2019)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Danny A. Abeckaser
met David Arquette, Jennifer Esposito en Danny A. Abeckaser

Gebaseerd op het waargebeurde verhaal rond de beruchte 'maffia-top' van 1957 in New York. Onder leiding van Vito Genovese komen meer dan 50 leiders van de misdaadsyndicaten uit het hele land samen om te praten over uitbreidingen. Hun plannen worden verijdeld wanneer de lokale politieagent Ed Croswell hun activiteiten ontdekt en zodoende de maffia bij het Amerikaanse publiek onder de aandacht brengt.

avatar van Grindhouse62
De film gaat hoofdzakelijk over de voorbereiding van een bijeenkomst van maffia top figuren in het plaatsje Apalachin in de staat New York. Joe Barbara, een aanhanger van de maffia en woonachtig in Apalachin krijgt de opdracht om alles te regelen en stelt voor de vergadering zijn huis beschikbaat. Door al dat geregel van Joe, krijgt lokale politie agent Ed Croswell argwaan en begint op eigen houtje een onderzoek en krijgt daarbij geen steun van zijn meerdere. Er is geen drama, zo goed als geen misdaad en geen greintje spanning. Deze film is echt iets voor de Maffia freaks, die alles willen zien wat betreft de maffia. Deze film is waar gebeurd, maar kon mij niet echt boeien. Een 2.0

niets anders dan de saaiste film die ik ooit heb gezien over mafia of gangsters niets totaal niets van actie er word wel wat gemoord op andere maar voor de rest niets. erg domme film had er meer van verwacht de poster doet vermoeden dat het om een gangster film gaat met veel geweld en moorden zoals we dat kennen in de meeste films over dit onderwerp maar het is gewoon niets