Música para Quando as Luzes se Apagam (2017)

Alternatieve titel: Music When the Lights Go Out

Brazilië
Documentaire

geregisseerd door Ismael Caneppele
met Emelyn Fischer en Júlia Lemmertz

De tiener Emelyn heeft een androgyn uiterlijk en is woonachtig in een Braziliaans dorpje. Wanneer een vrouwelijke regisseur in het dorp aankomt en besluit Emelyns leven te verfilmen, transformeert Emelyn in Bernardo. In zijn omgeving ziet hij familie en vrienden feestjes bouwen, drinken en de liefde vinden, maar het voornaamste wat telt in zijn leven is de band die ontstaat tussen hemzelf, de regisseur en de camera.