Rossz Versek (2018)

Hongarije
Komedie / Drama

geregisseerd door Gábor Reisz
met Gábor Reisz, Katica Nagy en Zsolt Kovács

De 33-jarige Tamás Merthner is diepbedroefd, nadat zijn vriendin Anna, die een studiebeurs in Parijs heeft, hun relatie verbreekt. Terwijl hij lijdt aan zelfmedelijden, gaat Tamás terug in zijn gedachte om erachter te komen of liefde alleen bestaat als het praktisch niet meer is. Terwijl hij de draad probeert op te pakken, begint hij zich te realiseren wat deze huidige maatschappij zo verward maakt.