A Christmas Switch (2018)

Komedie / Fantasy

geregisseerd door Brian Herzlinger
met Jackie Seiden, Ashley Wood en Houston Rhines

Audrey is een zangeres die moeite heeft het hoofd boven water te houden. Julia daarentegen is de rijke manager van een platenmaatschappij. Als beide vrouwen in een winkelcentrum in botsing komen, ontwaken ze de volgende ochtend in elkaars lichaam. Audrey heeft hierdoor een luxer leventje dan ze ooit had kunnen voorstellen, maar ervaart dat Julia geen echte connectie heeft met haar familie, terwijl Julia eindelijk de warmte van een liefdevol gezin kan ervaren. Als de kerstdagen naderen, proberen beide vrouwen elkaar te helpen en een manier te vinden om weer terug te switchen naar hun eigen lichaam, voordat ze kerstochtend met hun eigen families missen.