Five Little Peppers in Trouble (1940)

Komedie / Drama

geregisseerd door Charles Barton
met Edith Fellows, Dorothy Anne Seese en Dorothy Peterson

De Peppers - weduwe mevrouw Pepper en haar vijf kinderen Polly, Ben, Joey, Davie and Phronsie - zijn teruggekeerd naar hun kleine huisje in Gusty Corners om samen te wonen met J.H. King, die ze "Opa King" noemen, J.H.'s kleinzoon Jasper King en hun trouwe butler Martin. J.H. probeert een groter onderkomen voor hen te krijgen, terwijl Jaspers tante Martha Wilcox de voogdij over Jasper probeert te krijgen via een rechtszaak. J.H. denkt dat ze een punt heeft dat hun huisje te klein is voor hen allen en stuurt de kinderen naar een kostschool.