Pau (2018)

Frankrijk

geregisseerd door Alexandre Leter en Maxim Bouffard
met Louise Boulard, Yannick Herbert en Damien Vuarraz

Pau onderneemt wanhopig een zoektocht naar nostalgie om haar voortijdig overleden vader weer te vinden. Ze lijdt hierbij aan visuele hallucinaties. Ze verwart de realiteit van de dood met de surrealiteit van haar illusies. Haar passie leidt tot ellende, ze belichaamt het lijden van het menselijk bestaan en wil vasthouden aan de onschuld en het geluk van haar kindertijd.