A Miracle on Christmas Lake (2016)

1 stem

Canada
Familie / Drama

geregisseerd door John Kissack
met Kristian Wang, Anne Hawthorne en Siobhan Williams

Bobby rouwt om de dood van zijn beste vriend, die vorig jaar met kerst verongelukte. Dit is de zoveelste verlies voor Bobby, en altijd rond kerst. Hierdoor haat hij kerst en heeft hij veel ruzie met zijn moeder en broer. Als hij opeens een magische ijshockeybaan vindt op het meer, hoopt hij meer antwoorden te kunnen vinden op vragen die hij al jaren heeft. Met als belangrijkste vraag, waarom heeft zijn vader hem en zijn gezin verlaten toen Bobby klein was?

avatar van wwelover
Vreselijk slecht. Kan best wat lifetime achtige films hebben, maar hier valt gewoon niks positiefs over te zeggen