Fantasma (2018)

Alternatieve titel: Bloody Ballet

Horror / Thriller

geregisseerd door Brett Mullen
met Debbie Rochon, Caroline Williams en Katie Carpenter

Adriana Mena is een beeldschone balletdanseres die haar ouders verloor toen ze nog een kind was. Ze krijgt de hoofdrol aangeboden in de nieuwe voorstelling van De Notenkraker en is zeer enthousiast. Na een tijdje krijgt Adriana echter vreemde visioenen waarin zij ziet hoe iets of iemand met een poppenmasker op haar vrienden afslacht.

avatar van mixmaster
Een ode aan de Horror van de jaren eind 70 begin 80.
Geheel in die stijl gemaakt, leuk om weer eens zo'n slasher te zien.

Brett Mullen heeft dit zeer goed gedaan, de film heeft een aantal leuke kills en visueel ziet het er allemaal prima uit.

Het is echt weer even terug naar die ouwe tijd van de slasher horror films.

Vreselijk slecht