Hallo met Kyoko (2018)

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Remko Geursen
met Kelly van Binsbergen

Kyoko is het pseudoniem van de 25-jarige Kelly van Binsbergen. Ze werd als baby geadopteerd uit China en kwam in Zeeland terecht bij haar ouders die een seksshop runden. Nu is Kelly is sekstelefoniste en wordt al vijf jaar lang gebeld door mannen die op zoek zijn naar seks. Het begon ooit als een makkelijke manier om geld te verdienen maar inmiddels is er bij Kelly ook een soort verlangen te ontstaan naar de gesprekken met 'haar' mannen. Die bellen niet meer alleen voor platte, pornografische gesprekken, maar gebruiken het excuus van een orgasme om hun problemen bij haar kwijt te kunnen. Dit blijft niet zonder gevolgen. Het seksleven van Kelly en haar vriendje gaat slecht, de verhouding met haar adoptiefamilie staat onder druk en ze moet afrekenen met een aantal demonen die door haar hoofd spoken.

avatar van Mandarijnen
Heel naar mens.
Echt verschrikkelijk. Hele slechte, en voornamelijk gigantische narcistische documentaire. Vol zelfmedelijden en een probleem wat er niet is.
Jammer dat dit bestaat en uitgezonden wordt.