Zauberer (2018)

Oostenrijk
Drama / Thriller

geregisseerd door Sebastian Brauneis
met Sarah Victoria Frick, Regina Fritsch en Gerhard Kasal

We volgen een psychiater en zijn blinde vriendin die verbonden zijn via een sinistere hobby. Een schooldokter die meer verliest dan alleen haar werk na haar ontslag. Haar broer, die alles voor haar wil doen. Een vertwijfelde moeder, die liefdevol voor haar comateuze zoon zorgt en die alles ervoor over zou hebben om hem weer te bereiken. Een jongeman die zijn lichaam verkoopt, omdat hij zichzelf al lang geleden verloren heeft. Een student, wiens zogenaamd onschuldige grappen hun aller lot verbindt. En een jongetje dat steeds verdwijnt en weer opduikt.