Portrait d'une Jeune Femme (2016)

Frankrijk
Documentaire / Biografie

geregisseerd door Stéphane Arnoux
met Misungui Bordelle

Misungui is het pseudoniem van Marion. Het is een identiteit die bestaat uit sensuele of ongebruikelijke beelden die op sociale netwerken aanwezig is. In het vreemde Parijse milieu staat ze bekend om haar erotische en situationistische uitvoeringen. In het 'echte leven' overnacht de jonge libertaire feministe in een kraakpand terwijl zij wacht om een ander project van haar eigen bestaan te realiseren. In de tussentijd probeert ze onzekerheid en inventiviteit te verwoorden, intiem en politiek.