Pat a Mat Znovu v Akci (2018)

Alternatieve titels: Buurman & Buurman Hebben een Nieuw Huis | Buurman & Buurman Bouwen een Huis

Tsjechië
Animatie / Familie

geregisseerd door Marek Benes

De twee klunzige vrienden proberen een nieuwe grasmaaier aan de praat te krijgen en een mol te verjagen uit de tuin. En wie anders dan de Buurmannen kunnen een nieuwe keuken aanleggen en daarbij de badkamer volledig in puin leggen? Buurman & Buurman helpen elkaar door dik en dun en krijgen uiteindelijk alles voor elkaar.