Low and Peachy (2015)

Alternatieve titel: Low & Peachy

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Josh Davidson
met Ben Rollins, Thomas Ely Sage en Dana Moss-Peterson

Een luilak heeft een armzalig liefdesleven en geen vooruitzichten in zijn carrière. Hij komt in aanraking met agenten van de Levenspolitie, een geheim overheidsbureau dat inwoners dwingt om blijere, productievere leden van de gemeenschap te worden. Er ontstaat echter chaos bij de Levenspolitie als de knappe hoofdagente verliefd wordt op de luilak.