My Guardian Angel (2016)

Verenigd Koninkrijk
Horror / Thriller

geregisseerd door Mumtaz Yildirimlar
met Petra Bryant, Maria Figgins en Adrian Annis

De tweelingzusjes Hannah en Angel zijn altijd erg close geweest. Wanneer Angel op jonge leeftijd komt te overlijden, drukt dit zwaar op het leven van de autistische Hannah. Aan haar ouders heeft Hannah ook geen steun, maar ze lijkt een nieuwe kans te krijgen wanneer ze naar een kostschool wordt gestuurd. Hier is het leven echter ook alles behalve rooskleurig en Hannah begint steeds meer te luisteren naar de stem die ze in haar hoofd hoort.