Señoritas (2013)

Canada / Colombia

geregisseerd door Lina Rodriguez
met María Serrano, Clara Monroy en Sebastián Cuevas Iriarte

Alejandra, een jonge vrouw uit Bogotá, gaat op zoek naar haar eigen identiteit. Daarbij brengt ze tijd door met haar vriendinnen, haar partners en haar moeder. Op subtiele, overdenkende en zeer intieme wijze zien we hoe Alejandra de spannende gebieden van seks, verlangen en identiteit ervaart.

avatar van Verhoeven
Twijfel om hem te tippen aan gebruiker Niethie maar ik doe het toch. Hopelijk val je niet over de vele stiltes en de lang aanhoudende shots. Onevenwichtig maar intrigerend debuut!

avatar van niethie
Haha, sinds wanneer houd ik niet van stiltes en lange shots? Oke, vooruit, ik kijk de laatste maanden nu niet bepaald de meest inhoudelijke films... Maar we gaan er achteraan in het nieuwe jaar, komt goed. Bedankt voor de tip!