Nai Men, Alla... (1972)

Alternatieve titels: Everything Is in Order, But... | Yes, But... | Ναι Μεν, Αλλά...

1 stem

Griekenland

geregisseerd door Pavlos Tasios
met Fanis Hinas, Melani Stantzou en Alexis Damianos

Je kunt gemakkelijk zien hoe het leven van Fanis nauw verbonden is met de dood. Hij werkt voor een uitvaartcentrum, zijn zakenpartner is een nogal spookachtig type met 'Magere Hein' als bijnaam en in het persoonlijke leven van Fanis wordt zijn hoop op geluk langzaam gewurgd door een ongelukkig huwelijk zonder kinderen. Zijn seksuele frustratie drijft hem tot wanhopig flirten, gewelddadig gedrag en tenslotte zelfs moord. Zittend op een dakrand op de top van een verlaten gebouw denkt hij terug aan zijn leven.