Kailash (2018)

1 stem

Documentaire

geregisseerd door Derek Doneen
met Kailash Satyarthi, Asmita en Swati Jha

Verborgen in overvolle fabrieken over de hele wereld worden ontelbare kinderen gedwongen tot slavenarbeid, als gevolg van de toenemende wereldwijde vraag naar goedkope goederen. Met behulp van een geheim netwerk van informanten voeren Nobelprijswinnaar Kailash Satyarthi en zijn toegewijde team gedurfde invallen uit om gevangen kinderen te redden en te rehabiliteren. Met behulp van verborgen camera's, kijken we hoe Kailash een van zijn meest uitdagende missies tot nu toe op zich heeft genomen: het vinden van Sonu, een jonge jongen die al acht maanden vermist wordt.