The Trouble with Mistletoe (2017)

Romantiek / Komedie

geregisseerd door Ashley Avis
met Rachel Melvin, Thomas Beaudoin en Flo Lawrence

Willa Davis is eigenares van een dierenwinkel in San Francisco. Tien jaar na haar middelbare schooltijd komt haar voormalige klasgenoot Keane Winters haar winkel binnen met de kat van zijn tante. Hij heeft toentertijd haar hart gebroken, maar lijkt haar niet meer te herkennen. Willa probeert het hoofd koel te houden, maar begint toch weer helemaal voor hem te vallen.