Mard Ko Dard Nahin Hota (2018)

Alternatieve titels: The Man Who Feels No Pain | मर्द को दर्द नहीं होता

India
Actie / Komedie

geregisseerd door Vasan Bala
met Abhimanyu Dasani, Radhika Madan en Gulshan Devaiah

Surya is een jongen die geboren is zonder het vermogen pijn te voelen. Na een beschermde kluizenaarsopvoeding heeft Surya inmiddels een volwassen leeftijd bereikt en trekt hij de wijde wereld in. Hij besluit een vechtsportleraar op te zoeken die ooit honderd vechters in zijn eentje heeft verslagen, maar inmiddels slechts één been heeft.