My One Christmas Wish (2015)

Drama / Familie

geregisseerd door James Head
met Amber Riley, Matreya Fedor en Priscilla Faia

Jackie Turner is een jonge vrouw die een moeilijke jeugd achter de rug heeft, maar deze situatie te boven is gekomen. Ze werkt nu hard aan haar toekomst en heeft het druk met haar studie, haar baan en het kerkkoor waar ze in zingt. Op het eerste gezicht lijkt ze alles op orde te hebben, maar ze heeft echter geen familie om de kerstdagen mee door te brengen. Ze besluit een advertentie te plaatsen.