Cliff Richard Live: 60th Anniversary Tour (2018)

Verenigd Koninkrijk
Muziek

geregisseerd door Brian Klein
met Cliff Richard

Cliff Richard, de man met verschillende nummer één hits op zijn naam en daarmee een van Engeland's grootste artiesten ooit, zit dit jaar al 60 jaar in het vak. Hij heeft een repertoire van zes decennia en tijdloze hits als Devil Woman, Congratulations or We Don’t Talk Anymore. Ter ere van dit heugelijke feit geeft hij een reeks concerten in het Verenigd Koninkrijk. Dit is een registratie van het concert in Manchester.