Dancing in the Wind (2018)

China
Documentaire

geregisseerd door Yue Ting

De Chinese veteraan en voormalig kapper Gu Donglin, die zich vanwege zijn felrood geverfde haar de bijnaam Red-Hair Emperor heeft aangemeten, woont samen met zijn tienerdochter en een wisselend groepje jonge volgers in de stad Zhengzhou. Op een centrale plek in hun kleine en overvolle appartement prijkt het statief met de smartphone, vanwaar regelmatig live webcasts de wereld ingaan. Er wordt gedanst, gegeten en zelfs ruziegemaakt voor de camera.