Interferenz (2014)

Duitsland
Sciencefiction / Romantiek

geregisseerd door Lukas Feigelfeld
met Erol Nowak, Christoph F. Krutzler en Aleksandra Cwen

Op een vlak eiland waar een koude wind over het landschap waait en een paar machtige betonnen gebouwen de lucht bestijgen, ligt de werkkolonie #191286. Piwonka is een van de handjevol geëmigreerde werknemers die hier onder zware omstandigheden moet werken. Al maandenlang wordt hij gescheiden van zijn geliefde vrouw Nadja, als een dodelijk incident bij het hoofdboringsgebouw plaatsvindt. Piwonka blijft alleen achter met de herinnering aan en het verlangen naar zijn vrouw. Voordat alles uit elkaar lijkt te vallen, kan Nadja zijn dromen verstoren om hem dichter bij haar te brengen.

avatar van John Milton
official Trailer #2 on Vimeo

Als iemand deze ergens vindt, hoor ik het graag. Erg genoten van zijn Hagazussa.

avatar van McSavah
Staat op de bonus-dvd van de Duitse blu-ray-uitgave van Hagazussa.