Circus Noël (2019)

Nederland
Familie / Komedie

geregisseerd door Dennis Bots
met Luna Wijnands, Samuel Beau Reurekas en Tommy van Lent

Karo loopt weg van huis omdat haar ruziënde ouders willen scheiden. Ze reist mee met haar circusvrienden Victor en Tonie van Circus Noël, dat onverwachts mee mag doen aan Cultura Nova, een belangrijk circusfestival. Als er onderweg mysterieuze dingen gebeuren komt hun deelname aan het festival in gevaar en dreigt Karo haar nieuwe circusfamilie te verliezen. Karo, Victor en Tonie moeten alles op alles zetten om het circus te redden, ook al komt hierdoor hun vriendschap zwaar onder druk te staan. Zal het ze lukken om het circus en hun vriendschap te redden?

• vanaf 12 september te koop op dvd

Vanaf 14 februari 2019 in de bioscoop (Just Film Distribution)

Dennis zit ook niet stil de afgelopen tijd.

avatar van mikey
In alle films van bots komen zijn personages/vriendschappen zwaar onder druk te staan

avatar van Graaf Machine
Sympathieke film. De doelgroep zal denk ik basisschool zijn, maar het zat best leuk in elkaar. Als oud-student aan wat toen nog de lagere school heette heb ik er ook best plezier aan beleefd. Tygo Gernandt steelt natuurlijk de show, en de scene in en om dat huis zal voor jonge kijkers best eng zijn.

avatar van Graaf Machine
Oh, was ik nog vergeten Jacques D'Ancona te vermelden. Goh, wat heb ik die man lang niet meer gezien. Nog steeds in een tiende seconde herkenbaar.