The Pledge (2011)

Drama / Familie

geregisseerd door J.W. Myers
met Barrett Carnahan, Terry Kiser en Emily Capehart

De 16-jarige Tory Hedderman is een egocentrische, apathische tiener die zich van niets of niemand iets aantrekt. Hij is geboren en getogen in New York en denkt dat zijn leven voorbij is, wanneer zijn familie naar een klein stadje in West Virginia verhuist. Tory wordt betrapt tijdens het vandaliseren een standbeeld van een gevallen soldaat uit de Eerste Wereldoorlog en wordt veroordeeld tot een taakstraf: hij moet helpen bij het lokale veteranenziekenhuis. Tory ontmoet hier enkele bijzondere individuen die zijn perspectief op de wereld veranderen.