A Gingerbread Romance (2018)

Romantiek

geregisseerd door Richard Gabai
met Tia Mowry-Hardrict, Duane Henry en Kazumi Evans

Taylor is een jonge vrouw die voor een architectenbureau werkt. Het is bijna Kerstmis en binnenkort zal er een wedstrijd plaatsvinden waarbij verschillende teams levensgrote huizen van gemberkoek moeten ontwerpen en bouwen. Taylor krijgt van haar werkgever de opdracht mee te doen en zal na de wedstrijd waarschijnlijk promotie maken. Wanneer de wedstrijd nadert, zegt de teamgenoot van Taylor af. In een lokale bakkerij loopt ze Adam tegen het lijf. Samen met hem neemt Taylor deel aan de wedstrijd.