Simran (2017)

India
Misdaad / Drama

geregisseerd door Hansal Mehta
met Kangana Ranaut, Sohum Shah en Esha Tewari

Praful Patel is een jonge gescheiden vrouw die bij haar ouders woont en werkt op de huishoudelijke afdeling in een van de vijfsterrenhotels van Atlanta, Georgia. Ze deelt een bittere relatie met haar vader die haar altijd de schuld geeft voor haar fouten in het verleden, in plaats van haar morele steun te geven. Op een dag besluit ze te verhuizen en haar eigen huis kopen. Ze vraagt een lening aan en deze wordt goedgekeurd. Wanneer ze een tijdje later in een casino aan een gokspel verslaafd raakt belandt ze echter in geldproblemen.