The Neighborhood Watch (2018)

Alternatieve titels: Seduced by My Neighbor | Watching over You

1 stem

Thriller

geregisseerd door Sam Irvin
met Beth Broderick, Sierra McCormick en Andrea Bogart

Alleenstaande moeder Sarah is nog niet zo lang geleden verhuisd naar een buitenwijk. Ze ontmoet een lokale brandweerman en begint met hem te daten. Na een tijdje krijgen de twee een relatie en ontdekt Sarah dat er nóg iemand is die een oogje op haar heeft. Het gaat om een psychopaat uit de buurt die er alles voor over heeft om Sarah voor zich te winnen.