Rufmord (2018)

Duitsland
Misdaad / Drama

geregisseerd door Viviane Andereggen
met Rosalie Thomass, Johann von Bülow en Ulrike C. Tscharre

Luisa Jobst houdt van haar beroep als lerares en is populair bij haar studenten. Kort nadat ze heeft geweigerd een student een aanbeveling voor een middelbare school te geven, verschijnt er een naaktfoto van haar op de website van haar school. Haar leven stort in. Haar collega’s en de ouders van de scholieren gaan haar uit de weg en ze probeert op eigen houtje te onderzoeken wie de foto geplaatst heeft.