The Mason Brothers (2017)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Keith Sutliff
met Keith Sutliff, Matthew Webb en Brandon Sean Pearson

Een groep bankovervallers die broers zijn plant een overval voor tien miljoen dollar bij een lokale bank in het centrum van Los Angeles. Terwijl ze in de bank zijn, stuiten de broers op de meest onverwachte tegenstand die resulteert in de dood van een van de broers. De leider en oudste van de broers, Ren Mason, huurt een premiejager, Jerry, in om te onderzoeken en te achterhalen wie hiervoor verantwoordelijk is, wat resulteert in ondervragingen, schietpartijen en verraad...