Shopkins Wild (2018)

Australië
Animatie

geregisseerd door Richard Bailey en Adele K. Thomas
met de stemmen van Laura Megan Stahl, Philece Sampler en Ryan Bartley

Wanneer de beroemde filmsterren Scarletta Gateau en Rubie Blaze de Shopville-groep rekruteren om de Shoppets te redden, reizen ze door de jungle en ontdekken ze de verbazingwekkende wereld van Pawville. Maar Pawville blijkt een mysterieus oord te zijn en plotseling is niets dat Scarletta zegt wat het lijkt. Wat gebeurt er? Kunnen de Shopkins, Shoppies en Shoppets samenkomen om het mysterie op te lossen?