Hate Story IV (2018)

India
Misdaad / Drama

geregisseerd door Vishal Pandya
met Urvashi Rautela, Atul Sharma en Gulshan Grover

Tasha is ambitieus, mooi en zonder twijfel wulps. Het meisje deinst voor niets terug om als model een ster te worden bij het meest begeerde reclamebureau van Londen. Rajveer, de man die steeds de vrouw weet te krijgen die hij wil, ziet haar talent en zorgt ervoor dat ze het project krijgt. Wanneer Aryan Tasha ontmoet is het voor hem liefde op het eerste gezicht en voor haar besluit hij zijn grenzen te verleggen.