Hate Story (2012)

India
Thriller

geregisseerd door Vivek Agnihotri
met Paoli Dam, Gulshan Devaiah en Saurabh Dubey

Journaliste Kaavya en haar beste vriendin Vicky willen één van de grootste zakenmannen, namelijk Siddharth Dhanrajgi, in diskrediet brengen. Ze nemen foto's van enkele louche deals en schrijven er een artikel over dat gepubliceerd wordt. Siddharth, een steenrijke en eigenwijze magnaat, wil wraak en vraagt Kaavya op de koffie. Hij biedt haar een baan aan in zijn bedrijf met 300% loonsverhoging en Kaavya aanvaardt zijn aanbod onmiddellijk. Ze gaan samen op zakenreis en Kaavya helpt Siddharth, waardoor zijn bedrijf een goede deal krijgt. Die nacht, na een romantisch diner hebben Kaavya en Siddharth seks. De volgende dag wil Kaavya gewoon aan het werk gaan, maar merkt dat haar bedrijfspasje geannuleerd is en zodoende niet meer bij het bedrijf werkzaam is...

Meevallende thriller over misleiding, corruptie en wraak. Het verhaal is niet altijd even geloofwaardig of overtuigend, maar toch wel boeiend genoeg om de aandacht vast te houden. Centraal staat de sensuele Paoli Dam, niet de meest begenadigde actrice, maar een kniesoor die daar op let gezien haar weldadige verschijning. Al met al best vermakelijk.