Aamhi Doghi (2018)

1 stem

India

geregisseerd door Pratima Joshi
met Priya Bapat, Mukta Barve en Krutik Mazire

“Aamhi Doghi” overspant een periode van twee decennia en bekijkt Savi op verschillende momenten in haar leven - haar opleiding in Kolhapur, de turbulente relatie met haar vader, haar verbazing wanneer haar vader met Ammi trouwt, een meisje dat amper ouder is dan zijzelf, haar hernieuwde onafhankelijkheid wanneer ze naar Mumbai verhuist, en haar reünie met Ammi. Hoewel Savi niet erg dicht bij Ammi staat, voelt ze een zekere voorliefde voor haar. En in het latere leven lijkt ze bijna een tegenwicht voor Savi's eigen bestaan.