Iyarashii Hitozuma: Nureru (1994)

Alternatieve titels: Love - Zero = Infinity | Love - 0 = No Limit | Love - 0 = Infinity | Filthy Wife: Wet | いやらしい人妻 濡れる

1 stem

Japan
Horror

geregisseerd door Hisayasu Satô
met Kiyomi Itô, Takeshi Itô en Ryûmei Homura

Takeshi, een gebroken jongeman die recent zijn vriendin en baan heeft verloren, brengt zijn eenzame dagen door met het obsessief achtervolgen van totale vreemdelingen. Na berichten over een vampier als seriemoordenaar, wordt hij op een dag door een arts opgemerkt en vervolgens ingezet om de bewegingen te observeren van diens mooie vrouw, die ook arts is maar de grip op de realiteit aan het verliezen is. Terwijl Takeshi haar blijft volgen, begint zich een band tussen hen te ontwikkelen, eentje die alleen maar kan eindigen in een tragedie...