Left for Dead (2018)

1 stem

Thriller

geregisseerd door Brian Skiba
met Chelsea Hobbs, Mark Famiglietti en William McNamara

Lauren Carlton krijgt een auto-ongeluk en verliest tijdelijk haar geheugen. Ze weet niets meer, zelfs niet haar eigen naam. Terwijl Lauren langzaamaan haar geheugen terugkrijgt, probeert ze uit te zoeken hoe het ongeluk heeft kunnen plaatsvinden. Haar leven komt op zijn kop te staan wanneer ze zich plots herinnert dat ze een dochter heeft. Zij blijkt echter ontvoerd te zijn. Lauren zal moeten samenwerken met de politie om haar dochter terug te vinden.

Ondertussen experimenteren de ontvoerders op Lauren met een besmettelijke ziekteverwekker, dat haar een zombie maakt. Ze breekt los en besmet de ontvoerders die op hun beurt andere mensen bijten en besmetten. Hierdoor ontstaat er een uitbraak van geïnfecteerden en moet de mensheid in teams vechten tegen de zombies.