Bucket List (2018)

India
Familie

geregisseerd door Tejas Vijay Deoskar
met Madhuri Dixit, Sumeet Raghavan en Vandana Gupte

“Bucket List” is een verhaal over een vrouw die gevangen zit in de beslotenheid van haar eigen keuzes en over haar reis naar zelfontdekking. Madhura Sane is een 40-jarige huisvrouw en dat is iets waarvoor ze bewust voor gekozen heeft. Ze behoort tot een typische hogere middenklasse familie in Pune. Op een mooie dag, bij een toevallige ontmoeting, staat Madhura oog in oog voor een keuze die haar hele leven mogelijk zou kunnen veranderen. Hierbij is alles gerelateerd aan een bucketlist.