FrightFest: Beneath the Dark Heart of Cinema (2018)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

geregisseerd door Chris Collier
met Gareth Edwards, Eli Roth en Robert Englund

Wat begon als een bescheiden filmfestival door een klein groepje genrefans, omdat ze vonden dat London zo'n festival nodig had en niemand anders het deed, is inmiddels uitgegroeid tot één van de meest bekende horrorfestivals ter wereld. Deze documentaire gaat achter de schermen bij het grootste genrefestival van het Verenigd Koninkrijk. Door middel van archiefmateriaal en interviews met de organisatoren, beroemde gasten en bezoekers worden de hoogtepunten en dieptepunten in de geschiedenis van het festival beschreven.

Teaser