Mo Shi Ren Jian Dao (2018)

Alternatieve titel: Lost in Apocalypse

1 stem

China
Actie / Horror

geregisseerd door Sky Wang
met Martin Yang, Mingyi Yang en E'Naan Zhang

Wanneer de wereld geconfronteerd wordt met een zombie-apocalyps moet iedereen samenwerken om de wreedheden te weerstaan. Hoog in een luxe-hotel zit een groep mensen te vergaderen als de apocalyps uitbreekt. Hun redding is te vluchten naar een nabij gelegen legerbasis, maar met elke een andere sociale achtergrond blijkt dit obstakel nog gevaarlijker dan de zombies.